درباره گیتا گندم دایان

درباره ما :
شرکت سهامی خاص گیتا گندم دایان با شماره ثبت 569 در مورخه 2/9/98 اداره ثبت اسناد شرکتها به ثبت رسید و با راه اندازی وب سایت آنلاین کشت فعالیت خود را با فروش آنلاین محصولات و مشتقات کشاورزی در فضای مجازی شروع نمود .
شرکت گیتا گندم دایان در عرصه فعالیت خود کاملا مستقل و وابسته به هیچ نهاد یا ارگانی نمی باشد. با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و در کنار آن اینترنت و فراگیر شدن آن حتی در دور ترین نقاط کشور عزیزمان دیگر خرید و فروش سنتی مقرون به صرفه نیست.چون کاربران می توانند ،با کمک اینترنت در حداقل زمان ممکن بیشترین اطلاعات را به دست آورده و در کنار مقایسه آنها بدون صرف انرژی و اتلاف وقت و ایجاد آلودگی و ترافیک و استهلاک خودرو بهترین خرید را انجام دهند.
شرکت آنلاین کشت در راستای توسعه اهداف خود در کنار کادری مجرب متشکل از افراد کار آزموده در زمینه های کشاورزی،کامپیوتر،بازرگانی ،گرافیک،زنبورداری و نهال مثمر میوه تمام تلاش خود را می نماید. تا به بهترین شکل ممکن در زمینه فروش محصولاتی با کیفیت به صورت آنلاین فعالیت نماید.
و همچنین برای کاربران عزیز با ایجاد بخش مشاوره به صورت 24 ساعته پاسخگوی دقیق کاربران خواهد بود.منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.